شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

20 سالگی:)

فکر میکنم به همه ی این 20 سال که چیا داشت برام و چیا نداشت که چطوری گذشت..

بیشتر که فکر میکنم می بینم با وجود همه ی کوتاهی هایی که داشتم اما بازم روزای خوبی بود و

بهتره بگم دو دهه ی نسبتا خوب رو پشت سر گذاشتم اگه از یه سری اتفاقات و کوتاهی ها و جریانات

بخوام فاکتور بگیرم ، میتونم بگم راضی ام از خودم..از اینکه تو این سن ، بهترین روحیه و بهترین حال ممکن

رو دارم و الان معنی خیییلی چیزا رو بیشتر می فهمم و قدر خییلی ها رو بیشتر میدونم:)

اینکه عاشق تک تک آدمایی هستم که اطرافمن و وقتی ریز میشم و دقیق تر می بینم ، می فهمم که اونقدرر

دوسشون دارم که نمیدونم چطوری بهشون بگم چقدررر برام عزیزن و از اینکه صحیح و سالمن بییی نهایت خدا

رو شکر میکنم:)

از یه طرف دومین دهه ی زندگی تموم میشه و از یه طرف وارد دهه ی سوم و مهم زندگیم میشم که حتما با

خودش کلییی خبرا داره و اتفاقات  ... سلام دهه ی سوم زندگی من ، خوش اومدی... :)


* نمیدونم چرا هیشکی باور نمی کرد که  من وارد 21 سالگی شدم!!:))) هی هم دوباره سنمو از اول حساب

میکردن و میگفتن که تو کی 20 سالت شد اخه؟؟؟!! امکاااااان نداره:))))))))

  • ۹۴/۰۵/۲۱
  • یک من...

نظرات (۳)

از این به بعد توی سراشیبی میفتی و عمرت مثل باد میادو میره،لذت ببر ازش،بیهوده تلفش نکن،موفق باشی
پاسخ:

      دقیقا داشتم فکر میکردم تقریبا مهم ترین سال های زندگیم همین موقعس...

ممنونم :)

تولدت مبارک :)
من دهه ی سوم زندگیمو فکر کنم هدر دادم :دی
الانم میخوام جبران کنم نمیزارن :|
پاسخ:

مرسییییییی شبنم عزیزم:*

نه بابا ...مطمِینا تجربه های خوب زیاد داشتی الان دیگه خییلی بدبینانه نگاه میکنی..:)

عزیییییزم:)))) هییییچ وقت برای جبران هیییچ چیزی و برای شرووع هیییچ چییزی دیر نیست...

تو کار خودتو بکن!:)))

دهه ی سوم زندگی معمولا سریعتر از دهه های قبلی میگذره..
من اصلا نفهمیدم این 5 سال چطور گذشت..
پاسخ:
آره همه میگن اتفاقا! میگن چون خیلی از اتفاقات ، تو این دهه س ناخودآگاه آدم بیشتر درگیر میشه و سریعتر میگذره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی