شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

درهم!!

تا یه سری مشکلات و دغدغه ها رو به راه میشه , یه سری دیگه شروع میشن! 

اونقدر همه چی با هم داره اتفاق میفته که نمیدونم دارم چیکار میکنم و کلا باید

چیکار کنم!!! تو این شلوغی ها , الزایمر هم گرفتم و کلا همه چی از کوچیک ترینش

تا بزرگ ترینش ,یادم میره!بقیه بهم یه چیزی میگن من میگم باشه انجامش میدم و بعد 

دیگه یادم میره کلا که حرفی زده بودم!:)))

هم چنان مهمون میاد و میره و با احتمال زیاد یه دورهمی هم داریم همین هفته که روزش

مشخص نیست فعلا! 

این چند وقت خیلی سخت گذشت و میگذره! اتفاقات خوب هم هست ولی فعلا پررنگ تریناش , 

همون بقیه ن!! امیدوارم زودتر تموم شن و من از این وضعیت خارج شم:( 

  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • یک من...