شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

بعد از مدت ها!!

سلااام خب اینجا حسابی گرد و خاک گرفته! منم نمیدونم از کجا بگم و چی بگم کلا! :)))

*اول بگم از رفتن به خونه.. که بعد یک ماااااااه که دیگه واقعا کم آورده بودم ، رفتم و دوباره شارژ شدم

و برگشتم. سعی گردم تو 5-6 روزی که اونجا بودم کمترین استفاده از دنیاهای مجازی رو داشته

باشم و تا جایی که میتونم برم اینور و اونور و در جمع خانواده و تفریح و اینا که تا حد زیادی هم موفق

بودم و واقعاااا بهم خوش گذشت:) کلییی وسیله و خوراکی هم باخودم آوردم اینجا!:)))


*از اونجایی که ما تو کلاسمون اصفهانی نداریم و همه از جاهای دیگه ن که دو نوع خودش خیییلی

عجیب و جالبه! ، قرار شده بود هرکی بعد تعطیلات یه سوغاتی از شهر خودشون بیاره که اکثرا هم

شیرینی بود در انواع و اقسام مختلف! یه سری هاش هم نتونستیم بخوریم واقعا چون دیگه شیرینی

می دیدیم حالمون بد میشد! منم زیتون و ترشی آورده بودم رفتیم موقع ناهار باهم خوردیم!خیییلی

باحال بود..:)))

*از وقتی اومدم از بس کلاس و جبرانی و کوییز تنظیم کردن که یه سری از وسایلمو هنوز فرصت

نشده که جابجا کنم! امروز درستشون میکنم حتماا..

*بعضی ها فوق العاده دوست داشتنی ان و مهربون... با اینکه هنوز 5بار هم منو ندیدن ، اما تو کارای

مختلف بهم اعتماد میکنن و رو کمک من حساب. خیییلی خوشحالم از اینکه پیداشون کردم و هرچند

وقت یه بار میتونم ببینمشون وکلییی انرژی و حس خوب بگیرم ازشون و بهم خوش بگذره و ازته دلم

خوشحال باشم.

*دوست دارم دوباره خوش نویسی رو ادامه بدم که تازه شروع کرده بودم اتفاقا! و تا الان فقط قلم و

مرکب و دفترشو خریدم:))))

*پنجم آبان ، روز جهانی کاردرمانی بود. که چون توی محرم بود خبری از جشن نبود.. ولی یه دور همی

ساده با بقیه داشتیم و شیرنی و چند تا عکس و یه لوح تقدیر و کمی آشنایی با بقیه شد دستاوردمون!

یه مدیر گروه فوق باحال هم داریم که بسیاااار خوش رو و خوش اخلاقه و فکر کنم با اکثر بچه ها

سلفی هم گرفت!! یعنی به هیشکی نه نمیگفت:)))

فعلا چیز دیگه ای مدنظرم نیست و نظرات هم به زودی تایید میکنم:)

  • ۹۴/۰۸/۰۷
  • یک من...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی