شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

من زنده م!:)))

سلام...

همه چی خوب وخوشه کلا!! گل و بلبله!! اگه بخوام یه کم نگرانی و هنگ بودن خودمو 

فاکنور بگیرم , باید بگم که همه چییی عاالیه و قراره تا چند وقت دیگه عالی تر هم بشه;) 

نبودنم بخاطر قطعی اینترنته!!که اصلا معلوم نیست چرا چند روزه بیخودی و الکی قطعه!! 

و اینترنت گوشی هم افتضااااح!! اونم درست وقتیی که بیشترین نیاز رو به نت دارم , مشکل 

پیدا کرده نت و کسی پاسخگو هم نیست طبق معمول!! 

به محض اینکه درست شه , میام :)

  • ۹۴/۰۶/۲۲
  • یک من...

نظرات (۴)

  • فاطیما کیان
  • خداروشکر :)
    پاسخ:
    :)
    نت همیشه سر به زنگا قطع میشه!!!
    پاسخ:
    دقیییقا!!:((
    عه زنده ای!:)
    چیکار کردی دانشگاه بچه جان؟:)
    پاسخ:

           فعلا زنده م!:)))

    رفتنی شدم دیگه! اگه خوبی بدی دیدین حلال کنین:)))

    سلام 
    نت منم قطعه
    راستی درباره ی من ک سخن امام علیه خیلی زیباست
    زود زود برگرد
    پاسخ:

    سلام

    ای بابا نت ها کلا مشکل پیدا کردن!!:)))

    اوهوم خیلی زیبا و پررکاربرد!

    برگشتم دیگه ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی