شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

شرمنده!!

سلام..

من واقعااااااا شرمنده م که همچنان بودن و نبودنم , قاطیه!  

چند روز هم کامنت ها تاییدنشده مونده!:(  هنوز برام عادی نشده 

شرایط و بخاطر همین انگار همه چی قاطی شده!! 

به خیلی از برنامه های شخصیم نمیرسم اصلا!  مثلا الان چند روزه که

اصلا لپ تاپو روشن نکردم!! حرف خیییلی زیاده .. می نویسم حتما.. 

دوباره عذرخواهی میکنم بابت تایید نشدن نظرات .. در اولین فرصت , 

تایید میکنم حتما:)

  • ۹۴/۰۷/۱۶
  • یک من...