شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

هفته ی آینده

این هفته با تعطیلات ، فک و فامیل هم اومدن و هنوز اومده نیومده یه دور تفریح رفتیم!!! هوا هم عااااالی بود و جای همگی به شدت خالی...

روزای خوبی میشه این چندوقت  دسته حمعی همه با هم! و تو همین مدت هم وارد یه مرحله ی جدید از کارم میشم و یه کم استرس دارم!

یه 10 روزی میشه شروعش کردم ولی از دو روز پیش رسما عملیش رو شروع کردم و از تیوری اومدم بیرون!! و تو این هفته هم

مخصوصا بعد تعطیلات خیلی بیشتر باید براش وقت بذارم! یه هفته ی شلوغ و خوبی رو دارم اینطور که پیداست! ولی جس خوبی بهش دارم.

عیدتون هم مبارک باشه و تعطیلات خوش بگذره!!

میخواستم پست طولانی بنویسما!! ولی بخاطر جابجایی وبلاگ و اینا دیگه  فرصت نشد!! ایشاالله دفعات بعد!!



پ.ن: خب این چندمین باره این چند وقت که من دارم باز شروع میکنم!

اینجا جداااا فوق العاده س!! خیییلی باکلاس و پر از امکانات مختلف!! باکلاس میگم باکلاس می شنوین!:)))

فقط شکلک نداره!! ولی در عوض کلییی امکانات داره ....

یه مشکل دیگه ش هم اینه که بلاگفا اجازه ی ثبت این آدرس رو چه تو پیوندها چه نظرات چه متن نوشته ها نمیده!!

در حالی که من میتونم راحت از وبلاگ های بلاگفا و آدرساشون همه جا استفاده کنم!! باز بگین بلاگفا خوبه!!!

  • ۹۴/۰۴/۲۷
  • یک من...

نظرات (۲)

  • sh shokolat-talkh
  • سلام وبت مبارک عیدتم مبارک :)
    شکلک رو هم میتونی از سایت دیگه ای کپی کنی بزاری توی متن برای نظر ها هم همینطور فقط کسی که نظر میده برات نمیتونه شکلک بزاره :)
    پاسخ:
    سلام ممنون بابت تبریکا :) 
    اهان مرسیییییی ام بسیاااااااااااااار :) پس میشه گذاشت...  دفعات بعد پس شکلک دار پست میذارم!:)))
    اره... تو پیوندا ثبت میکنه، ولی نشون نمیده! 
    پاسخ:
    اره میدونم.....واقعا ماذا فازا؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی