شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

غرکنان اومدم!

سلام خیلی وقته که ننوشتم یه مدت خیلی درگیر بودم و فقط برای تایید نظرات اومدم و رفتم..

این چند روز اون درگیری ها کمتر شده اما خب به دلیل همون بیماری پست قبل! ننوشتم!!

اما این چند وقت یه چیزی خیلی اذیتم میکنه و اونم یه نفره! متاسفانه فرصت حذفشو فعلا ندارم

و تو یه گروهی فعلا باید باشم! تمام تلاشمو میکنم که حداقل زمان ممکن رو به اون گروه اختصاص

بدم و از همه مهم تر اینکه وقتی برم اونجا که اون نفر نباشه!  یه آدمی که خودش فوق العاده

حساسیت نشون میده به حرفای بقیه ولی خودش خیلی اوقات همین کارو میکنه!

حداقل در قبال خودم از وقتی که میشناسمش تا الان ، بارها برام اتفاق افتاده.. و

من یه اخلاق بدی که دارم اینه که زیاد سکوت میکنم در برابر رفتار و گفتار بقیه! یکی از

 مهم ترین اولویت های منه از بین بردن این سکوت مسخره!

و همین هم باعث میشه که همه چی رو تو خودم بریزم! جالبه که یه چیزایی میدونم ازش که

واقعا تصورش هم نمی کردم قبلا! اما خب نمیشه گفت!!  و من هم هیچ وقت مثل اون آدم

نیستم که بخوام همچین چیزی رو بگم اونم تو یه گروهی که اون ساخته !! یعنی درست هم

نیست گفتنش! ای کاش اونم میفهمید که گفتن خیلی چیزا و خیلی برخوردا در شان خودش

نیست وگرنه من خودمو میشناسم تا چند ساعت بعد حرفاش سعی میکنم که فراموش کنم

چی گفته . جالبه همه ی اینام شوخی یه! ولی یک صدم حرفای بقیه میشه کنایه و نیش!

بالاخره هرکسی با حرفا و تفکرش ، خودش رو به بقیه نشون میده! تو تفکرش که خیلی خوبه

شکی نیست و دقیقا بخاطر همینه که بعضی اوقات ناراحت میشم از حرفاش! چون در شان

تفکر و موقعیت اون آدم نیست!

چند روز قبل یه نوشته ای از دکتر الهی قمشه ای بود که : هروقت از دست کسی دلگیر

شدین و ناراحت به جای اینکه باهاش حرف بزنین و درگیر شین ، یه برگه بردارین و هرچی

که میخواین بگین ، اونجا بنویسین.. بعد چند ساعت که بهش نگاه می کنین متوجه میشین

که چه خوب شد که چیزی نگفتین! که بعدا سوء تفاهم و مشکلی پیش نیاد که نشه

برطرفش کرد! (مضمونش همین بود دقیقشو یادم نیست هرچی هم گشتم نمیدونم کجا

دیدمش!!)

منم اینجا نوشتم البته خیلی سربسته!! بقیه ی حرفاشو بخشیدم اینم روش! اما خب دروغ

گفتم اگه بگم فراموششون کردم! اما سعی میکنم که از این به بعد بیشتر حواسم

باشه و حضورم کمتر تا خودم اذیت نشم!

پ.ن1: فکر نمی کردم حرف یه نفر موتور نوشتن دوباره مو راه بندازه!

پ.ن2: صحبت کردن با چند نفر از دوستای مجازی تا دیروقت بعد مدت ها ، یکی از حس

و حال های خوبه این روزای منه!! با کلییی خاطره از قبل و وبلاگ های قبلی!!

پ.ن3: چقدررر خوبه که دوستامو زود به زود میبینم.. هم کاره هم دیدار! عااالیه

پ.ن4: اولین حقوقم چند وقت قبل واریز شد!! ارزش مادیش خیلی زیاد نبود ولی ارزش

معنویش خیییلی بالا بود برای من :)

پ.ن5: خییلی خوشحالم که با 6-7 نفر از دوستای دنیای وبلاگ نویسی از طریق اینستا

هم در ارتباطم... وقتی میرم تو پیجاشون از خودم پشیمون میشم کلا! خیلی هنرمند و

با سلیقه ن ماشاالله همه شون.پست های درست و حسابی و خوشگل میذارن!:)))

در قبال پست های اونا ، پست های من نیم پست هم نیستن!:)))

فکر کنم اکثرا اولین بار بود که منو می دیدن! نمیدونم تصورشون از من چی بود و من

چقدر شبیه تصوراتشون بودم!! جالبه اینجوری دوست شدنااا!!

برای یکی شون که  هرکاری میکرد هیچ کدوم از عکسا باز نمیشد!!! طی صحبت

با خودش ، به این نتیجه رسیدیم که نیتش مشکل داشت که باز نمیشد!:))))

الان نمیدونم بالاخره باز شد براش یا نه!

پ.ن6: چقدرررررررر خوبه که اینجا هست و شما هستین.. از این به بعد استفاده از گوشی

رو مثل چند وقت قبل کم میکنم و اینجا رو بیشتر سر و سامون میدم!

  • ۹۴/۰۵/۱۶
  • یک من...

نظرات (۲)

بی محلش کن خودش جم میکنه میره :دی
حیف اعصاب ما که اینا همینجوری الکی له میکنن و میرن عین خیالشونم نیست والا:)
مبارک باشه حقوقت :)

پاسخ:

       نه خب خودش مدیر گروهه چجوری جمع کنه بره؟!

اره بعضی اوقات خواسته یا ناخواسته خیلی ادم اذیت میشه!!

مرسییییی:)

  • اقای مجهول مجهولی
  • سلام دارم 
    خذاروشکر ک این یه نفر با عث شده ک بنویسین
    از این بابت جضورش مثبت ارزیابی میشه دیگه خخخ

    تحمل کردن افرادی ک مجبور میشی گاهی وقتا تحملشون کنی سخته واقعا 
    خد اصبر بده 
    پاسخ:

    سلام دارم همچنین:)

    اره خب اینم یکی از نکات مثبت بود!:))

    بله بعضی اوقات واقعا سخته و آدم اذیت میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی