شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

شلوغی های ذهن من!

بلند بخوان مرا ، نترس از اینکه غلط بخوانی

مردم اغلب بی انصاف ، بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی ، تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند... ولی مهربان باش.
اگر شریف و درستکار باشی ، فریبت میدهند...ولی شریف و درستکار باش.
نیکی های امروزت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترین های خودت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد.
و درنهایت می بینی که هرآنچه هست و نیست ، بین تو و خداوند است نه میان تو و مردم...

"حضرت علی (ع)"

آخرین مطالب
نویسندگان

کلاس خطاطی

یکی از تفریحات من تو این تابستون اینه که با دوستم کلاس خطاطی رو شروع کردیم. دو جلسه از کلاس میگذره و من بیی نهایت خوشحالم که

شروعش کردم چون هم دارم گاری میکنم که همیشه دوست داشتم تو اولین فرصت بطور جدی برم دنبالش هم اینکه فضای کلاس و جوش رو

خییییلی دوست دارم و گذر 2 ساعت و گاها بیشتر رو اصلا احساس نمی کنم!!  و هم اینکه با دوستم علاوه بر کلاس ، دیداری هم

هست و کلا خیییلی خوش میگذره!!

اکثرهم کلاسی هامون هم سن و سال خودمون یا بزرگترن و تو همین دو جلسه کلی با هم دوست شدیم استادمون فوق العاده اهل هنر و

دوست داشتنی و خوش برخورد و شوخ طبعه!!  از نظر آموزش هم که واقعا عالین ... خیلی خوشحالم که سر کلاسشون هستم

امروز یه سری از نوشته های خودشون رو آورده بودن  و ما فقط محو نوشته ها شده بودیم! معلوم بود برای هرکدومشون زمان خیلی زیادی

گذاشته شده که هم نوشته و هم کاغذ و طرحی که بهش داده بودن ، اینقدر عالی بشه...تازه گفتن هر شعر یا بیتی که دوست دارین به من

بگین  براتون می نویسم هرتعدادی هم باشه مهم نیست.!! اخه استاد اینقدررر فوق العاده میشه؟؟؟؟

منم این هفته باید بگردم یه چند تا بیت انتخاب کنم از بین نوشته هایی که تو دفترم نوشتم  و ببرم

هفته ی بعد که برام بنویسن!



  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • یک من...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی